Sunday, September 25, 2016

Beste Makelaar Vir Arbitrage

Beste makelaar vir arbitrage Beste makelaar vir arbitrage Beste makelaar vir arbitrage Ek is nog steeds 'n beginner, so moet asseblief verskoon enige onakkuraathede in my post. Ek het probeer demo platforms vir 'n paar ECNs bied lae versprei, en is op soek na papier winste op euro / dollar arbitrage maak hoofsaaklik deur gelyktydige koop en verkoop van euro en dollar teen PLN, SEK of NOK om voordeel te trek uit verskille met die gekwoteer euro / dollar gedurende periodes lae-verhandeling van die dag. Ek was egter te make met twee probleme in 'n poging om papier wins te maak uit hierdie arbitrage geleenthede: 1- Netting posisies: Byvoorbeeld, as ek verkoop euro / NOK en koop dollar / NOK met die bedrag van NOK dat ek was lank in die vorige transaksie, ek prakties kort euro / dollar, maar kan dit sintetiese posisie nie te sluit deur te gaan lang euro / dollar en voordeel trek uit die geleentheid vir arbitrage wat beskikbaar dan kon gewees het. 2- Standard baie: Die meeste ECNs wat ek tot dusver teëgekom jou in staat stel om handel te dryf net in baie en doen verhandeling van 'n spesifieke nie-gestandaardiseerde bedrag van die basis geldeenheid (bv 126550 euro / dollar nie in staat te stel. Dit sal apppreciated om jou terugvoer te kry en dit sal interessant wees om te hoor van mense wat in soortgelyke FX arbitrage strategieë wees. Verskoon my weereens vir enige swak duidelikheid oor hoe ek is op soek om handel te dryf of om enige onakkuraathede.


No comments:

Post a Comment