Wednesday, October 5, 2016

Amalga Trader Magazine En Algorithmic Trading Strategie

AmalgaTrader Magazine en Algorithmic Trading Strategie Verlede jaar was baie opwindend vir my in terme van my handel strategieë as hulle omskep in 'n volledige algoritmiese handel strategie (All-In-One System). Wat werklik gevang my onkant betrap was hoe naby mense volg wat ek gaan bou, en handel. Gerugte versprei vinnig oor hierdie outomatiese handel stelsel blyk dit elke paar dae 'n makelaars en media outlet is kontak my om deel te wees van hierdie nuwe en opwindende manier om te belê word. Om eerlik te wees, probeer ek hou wat ek doen klein en beskikbaar is om jou (my volgelinge / intekenaars), want dit belê program gaan baie beperk wees tot die aantal beleggers wat dit kan gebruik met my. In elk geval, om 'n lang storie kort te maak, het ek besluit om te werk met Tony Neumeyer en sy nuwe handelsmerk tydskrif AmalgaTrader. Hoekom? Omdat ek verkies om te help en saam met mede-entrepreneurs soos my en ek wil graag die buiteperd te ondersteun. Tony het saam 'n fantastiese Januarie-uitgawe praat oor olie, gas en kernkrag. Dit dek ook hoe om sleep tot stilstand kom, hard tot stilstand kom, behoorlik geldbestuur gebruik. En ander interessante onderwerpe soos outomatiese handel stelsels en die paradigmaskuif van finansiële adviseurs om black box handel. Dit aanlyn digitale tydskrif deur die verskaffing van sy lesers met die voordele te lees, luister en / of kyk na 'n paar van die inhoud in die kwessie. So as jy dink dit is net nog 'n tydskrif, dink weer. Tony het vir my 'n spesiale kode gegee sodat jy hierdie probleem vry van die appel nuus stand kan kom. In 'n maand of twee sal dit beskikbaar vir Android en Kindle ook ... Kry jou gratis UITGAWE: Die naam is: AmalgaTrader en is beskikbaar op die oomblik wêreldwyd via die Apple kiosk, wat beteken dat jy nodig het 'n iPad of iPhone. (Dit sal afskop op Android en Kindle gou). STAP 1: Jy kan soek vir die naam op die Apple Newsstand of jy kan hier 'n skakel: itunes. apple/us/app/amalgatrader/id719362884?mt=8 en laai die App vir Vrye. STAP 2: Maak dan die App en klik op die geel Betaal knoppie in die boonste regterkantste. Jy sal 'n pop-up kry. Klik op 8220; Huidige Subscribers8221; knoppie. STAP 3: Jy kry dan 'n boks wat verskyn. Tik die kode: amalgatr1 en dit sal jou inskrywing aktiveer om die huidige probleem vry te besigtig. Ek hoop jy geniet die lees en 'n paar positiewe resensies vir hierdie nuwe tydskrif sal 'n groot hulp vir sy tydskrif wees. Die uwe, Chris Vermeulen Stigter van ALOTRADES


No comments:

Post a Comment